Rollespil og leg, en guide.

Åbnere, rutiner, gambits.

Rollespil og leg, en guide.

Indlægaf Ross » ons 27. nov 2013 22:02

Ja, nu tænker du sikkert straks tykke drenge i skoven med papsværd og rødt hår? Og du tager for så vidt heller ikke fejl. Rollespil er improviseret skuespil, både i skoven og omkring bordet, men det kan sagtens foregå i natklubben med hende den lækre rødhårede – og det kan være mindst lige så sjovt der.

Ideen bag rollespil bygger på nogle af de prøvede teorier i felten, future projection, leg, cat and mouse, hook reel release, 'vi bobler' osv. Pointen er at man skaber en ramme hvor du og pigen kan opføre jer anderledes, der skabes en ramme hvor det er er jer vs. andres virkelighed. En virkelighed hvor I leger sammen, har det sjovt sammen og det er chickcrack nå ja og så virker det også rigtig rigtig godt på dig forresten.

Et godt eksempel er den gamle klassiker med at blive gift og skilt i løbet af aftenen..

Ja ja godt med dig, men hvordan rollespiller jeg med hende?
Som du nok har fundet ud af, er din frame når du gamer, som gennemsnittet indlemmer sig efter. Det er dine sociale normer der gør sig gældende ”ja selvfølgelige kan vi da nøgenbade her!” og det er dit initiativ andre følger.

Så det handler i bund og grund om at finde en leg du selv finder underholdende, så følger hun med hvis du har skabt attraction og comfort nok. Det er nemlig vigtigt at huske, du kan godt springe direkte ind i et set og rollespille, men i starten er det nok en god ide at snakke først og vise at du er en ”normal” fyr, så hun ikke tror du er en eller anden random tosse.

Her følger et par eksempler på rollespil/lege jeg selv har brugt til god effekt.
”Den Uimodståelige Citron” - du låner en citron/lemon fra baren og alle der holder den uimodståelige citron er fuldstændig uimodståelige. God undskyldning for at flirte lidt overdrevet med hinanden, men kan godt blive lidt kikset hvis man bliver ved for længe.

”Den Elendige Agent” - Du er hemmelig agent og hun er din kontakt, tror du.. og herefter følger en meget forvirrende samtale. Kan være sjov at åbne et set med, men er bedre med en wing som f.eks. introducerer legen, så folk uden humor ikke tror du er en idiot.

”Den Fremmede” - den har alle som regel leget, man er f.eks. en brite på besøg i Danmark og så snakker dårlig engelsk. gift med pigen osv osv. Mange piger vil rigtig gerne lege denne leg, hvor de kan være den mystiske pige for en aften – et nemt rollespil for newbs, bare sørg for at hendes rolle på en eller anden måde er mere seksuel end hun er i virkeligheden, så du med rollespillet får en god undskyldning for at eskalere hurtigt.

Så en liste
1. åbn og kør settet normalt + har fokus på historier om at have det sjovt og gøre sjove ting.
2. Introducer på et tidspunkt reglerne i din leg, gerne gennem leg.
3. Begynd at rollespille, indrag andre og brug det til at isolere, eskalere osv.
4. …?
5. Profit!

Ej, som du nok kan regne ud skal legen også stoppe og du skal gå fra hygge/sjov/grin til seksualisering. Det gør du ved bare at eskalere seksuelt på et tidspunkt og så pakker du roligt legen væk.. Helst efter du har isoleret hende. Så I lige har grint og haft det sjovt og nu sidder I der alene og smiler - det er jo åbenlys at I så skal snave.

F.eks. løb rundt og leg hemmelige agenter og aftal at I mødes i rygerummet om 15 minutter hvis I bliver splittet op. Så er I alene og der kan I snakke om legen og grine over de fjollede oplevelser I havde. Så tester du vandede og prøver at eskalere.. Virker det ikke? Så prøv at lege lidt mere eller gå bare i gang med alm. game.

Så simpelt kan det være og at du giver en pige lov til at lege, giv slip og grine i byen – gør at du allerede er nået meget meget længere end gennemsnits fyren.

Hmm, ja ok – men jeg er altså ikke særlig kreativ eller tænker hurtigt på fødderne, hvad gør jeg så?
Du starter i det små. Det behøver ikke være super kompliceret, f.eks. bare at du ikke er fra byen og skal vises rundt. Legen behøver heller ikke vare mere end 5 min. Det handler bare om at vise at du er cool nok med at være fjollet i byen.
Protip: Jo mere du aktiverer dine targets jo bedre, men når du bliver bedre er det vigtigt at prøve at blive hovedrollen i legen, så alt det fede der sker reflekterer tilbage på dig.

Ok det gik vildt godt, men pigen bliver ved med at lege, jeg kan ikke få hende til at stoppe.
Ja, det kan ske hvis din leg er rigtig sjov, så bliver de lidt afhængige af den. Så introducerer du enten en ny og roligere leg og deeskalerer for at kunne fysisk eskalere senere, eller så tager du chancen og leder hende fysisk væk med dig. Tag f.eks. hendes hånd, løb væk, isoler og prøv at kysse/eskalere..
Protip: Ellers brug hende som pivot til at åbne andre sets, du har en storsmilende pige på din side og du kan gøre flirt med andre en del af legen.

Hun gider overhovedet ikke lege og syntes det lyder barnligt.
Enten kom du på lidt for stærkt og det er hendes måde at hjælpe dig med at kalibrere (så det skal læses som ”der er vores relation ikke endnu”) - eller måske er hun bare en af den slags der ikke er til den her slags, det vil ske.
Protip: Nogen skal bare drilles i gang, men for gud skyld – brug kun dette hvis du har styr på hvad du laver ;)

Hendes venner afbryder os og trækker hende væk!
Du kan her vælge at inddrage dem, som ofte vil være det mest effektive, eller gå tilbage til comfort/attraction building med gruppen og så prøve igen senere når du er mere godkendt.
Protip: Vær på forkant og undgå det fra starten, hvis dette sker har du mistet en del momentum. Sørg for det ikke gør.

Stil endelig spørgsmål hvis I har nogen. Der vil forhåbentligt også blive tilføjet til denne guide efterhånden som jeg selv prøver flere ting af.

Mvh
Ross
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Re: Rollespil og leg, en guide.

Indlægaf TheBoss » tors 28. nov 2013 15:16

Lækker guide! Jeg tror, jeg skal ud at give den som Karsten Kørelærer hehe ;)
TheBoss
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Fsharp » tors 28. nov 2013 15:20

Guldkorn!

Tak for denne Ross.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Ross » tors 28. nov 2013 15:34

Ja sorry det tog så langt tid Fsharp ;) men glad for at den kan bruges.

og griner TheBoss, jeg glæder mig til at læse hvordan den går, haha. Er han sådan den klamme kørelærer der ligger hånden på låret af den uskyldige elev?
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Indlægaf TheBoss » tors 28. nov 2013 16:41

Ja det er det da! http://www.youtube.com/watch?v=qDLFQIGssps :D Han vinder hver gang!
TheBoss
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Ross » tors 28. nov 2013 16:49

Hahaha, fik aldrig set filmen - men fuck, lov mig at gøre det og så film det.. Ej ville det blive en episk aften!
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Indlægaf Chacruna » man 2. dec 2013 11:47

super guide Ross, rollespil virker!
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Andreas1990 » fre 20. dec 2013 18:45

Fed guide, jeg har aldrig nogensiden overvejet, at man kan gøre det på den måde. Det skal helt klart testes!
Don't hate the player.
Andreas1990
Gummi Tarzan

Indlægaf bomben » man 14. jul 2014 15:56

Det handler om at finde den gyldne grænse. Hvis du virker for overgearet eller for damp når du udfører disse "rollespils" lege, vil pige højst sandsynligt tænkte at du prøver at opnå accept, og du vil ikke kunne opnå noget hos hende . Målet her er at DU skal hygge dig, og hun bare hopper med på din leg, som skal udføres på en casusal måde og ikke som et lille barn som lige har fået sukker. Men der skal 2 til tango, og her skal du også give hende plads til at give sine inputs, dog skal det bare være som din "lille sidekick"
bomben
Gummi Tarzan

Tilbage til Teknikker og taktikker